11 abr 2010

L'estrañu casu de l'astenia primaveral.

Nun pueo cola cadarma. Llevo unos cuantos díes, dende que cambió la hora a finales del mes de marzu, ensin ser yo mesmu, ensin alcontrar nin rastru de la vitalidá que me lleva a tar optimista énte tolos problemes que tengo y qu’enantes, n’iviernu, paecíenme pequeñucos, insignificantes, y anguaño son enormes cotes d’alta montaña y de categoría especial.

La primavera fráyame los güesos y los sos trocinos pésenme’l doble de lo normal. Cuéstame abondo’l dormir pela nueche, anque les hores ensin lluz déxenme respirar muncho meyor que les illuminaes diurnes, que m’obliguen a esquivar el sol que me fai estornudar ensin dame fuelgu, teniendo que dir pela cai como un comandu de la guerra de Vietnam, ente les solombres proxeutaes polos edificios, y evitar asina esos rayos que me quemen la piel al mínimu roce. Una fuente dame la vida, desfechu en sudu como llego a elles, reventáu del cansanciu que me produz dar diez pasos siguíos al sol.

La cama nun me val nin pa reposar y trés hores echáu n’ella déxame’l llombu esfarrapiáu pa tol día, ensin poder doblar la cintura nin el cuellu, quedándome’l cuerpu ríxidu como’l de C3PO, el androide doráu de “La Guerra de les Galaxes”. Aliviame'l descolgame de la cama y apoyar la tiesta en suelu, porque estiro la espalda, anque nun sé si será un remediu mui ortodoxu dientro les ciencies fisioterapéutiques.

Meto fruta, agua bien d’ello, rebaxo’l chocolate y los colacaos, nun como ente hores y a les hores cuéstame un mundu xintar un chuletón... Y ye que nun alcuentro alimentu que me dé les enerxies necesaries.

Nin les rapaces me dicen ná. Agora que’l calor fai allixerar de ropa a la xente, yo subo de les pienres qu’enantes me llamaben tanto l’atención a los cuellos. Toi empezando a tener fixación pseudo-fetichista polos gargüelos.

La médica dizme que ye “astenia primaveral”, pero yo tengo miéu tar convirtiéndome en vampiru.

1 comentario:

  1. elena luna salinas12 de abril de 2010, 21:12

    Tú lo que necesitas es tomar jalea real!!!

    Elena Luna Salinas

    ResponderEliminar