10 feb 2011

Bipolar

Perdonáime. A veces pásenme pela cabeza coses tan rares como esta. Mírome dende fuera y abluco, porque son más propies de David Lynch que de mío. Pero acaben pasándoseme, anque seya dempués de meses.


Parte 1 (de mayu a xineru)

La última entrada que subí a esti blogue fue en mayu, dempués de dicir en xineru que diba a comprometeme a siguir escribiendo otru año enteru más, pola xente que quiero y que tien la paciencia de siguime y d'insistime. La señaldá paez que pue conmigo y enlléname de desgana.

Nun alcuentro temes que nun me faigan cayer na repetición del día la marmota. Fíxome nes entrades antigües y siguen pasando les mesmes coses de siempre nesti mundiu que me rodea. Pero tamién n'aquella entrada me comprometía busca-yos nueves perspectives.

¡Ay! Paezme qu'esto ye un cuentu chinu (mayu'10). Los váteres qu'usaren na investidura del gloriosu nobel Obama (xineru'09/ochobre'09) yá desbordaren y esti home que diba a camudar el planeta enteru, y a nosotros con elli, paez otru vendedor de fumu más, a semeyanza del gamberru de Berlusconi y del perdedor Florentino (xunu'09). Pasare'l 1100 anversariu del Reinu de LLeón (avientu'09) de la mesma forma que pasó la moda pol Haití (xineru'10), como caerán nel escaezu López Vázquez (avientu'09), Rodríguez de la Fuente (marzu'10), Crémer (xunu'09) o'l mío almiradísimu Alexandre (marzu'09). Porque lo de la memoria, paez que nun val igual pa toos, por más hestórica que seya (ochobre'09) o inventada al gustu (setiembre'09) nuna tierra esta mía, Asturies, onde se tresplanten tradiciones (abril'10) qu'acaben matando a un pueblu que tien qu'emigrar (mayu'09), si les condiciones climátiques lu dexen (xineru'09). Los temes, como veis, repítense na plena actualidá marmotil (xineru'10) porque non, los problemes nun s'igüen solos (marzu'10).

Asina que, ¿pa que siguir escribiendo si too sigue igual?


Parte 2 (dende febreru)

Pero, no más fondero, sé que les coses siempre puen camudar.

Y como pallabreru nun me falta y idegues, tampoco, voi proponevos unos cambios pequeños nesti blogue, a ver qué vos paecen.

Ensín dexar de falar de daquellos temes que me choquen, voi centrame un pocoñín más n'aquellos que m'esmolecen. N'estos meses dime cuenta que ca día me duelen más coses qu'anantes dexaba pasar. Doime cuenta que nun pueo colos prexucios de la xente y voi usar la mío piscina de boles pa calmame xugando a retrucalos. Toi fartu de babayaes pero, como nun quiero ser yo'l primeru que caiga nelles, pídovos la vuestra collaboración, comentando. (Yá que queréis qu'escriba, yo quiero lleevos).

Amás, como la culiebra que camuda la camisa pa crecer, tamién quiero cambiar l'aspeutu del sitiu, poniéndo colorinos nuevos y, sobre too (y espero que me comprendáis) escribiendo solo n'asturianu. L'español sigue prestándome y toi seguru que dalguna vez me dexaré cayer equí usándolu. Pero cada vez lu sientu más inútil pa espresar lo que siento y si voi poneme por escrito, tien de ser de forma sincera.

Si vos peten los cambios, sí, comprométome a volver (d'una forma índa más intensa que l'alcordada na cabera conversación cola mio amiga Natalia, que de xuru taba yá estrañada de que nun escribiera ná). Y fáigolo porque tolos cambios válenmos pa medrar, anque seya un migayucu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario